Dag 4

9 juli 2016 - Lethbridge, Canada

Dag allen! We zouden eerst een dag relaxen en dat was vanochtend ook het geval maar we zijn nog fix actief geweest vandaag! We zullen jullie vertellen waarom. Vanochtend waren we samen thuis en hebben wat later ontbeten . We hebben daarna de kamer schoongemaakt voor Wilma. Hierna leek het ons leuk het dorp Nobleford te gaan verkennen en een lekkere cheesecake te eten. Dit liep anders dan verwacht. Het dorp was namelijk nogal uitgestorven en er was dan ook geen cheesecake te vinden. Alleen een pizzeria en een Chinees. Oh nee wacht en heel klein supermartkje waar we als vervanging van de cheesecake maar een blueberry muffin hebben gegeten in de speeltuin van Nobleford. Nadat we het weer voor gezien hielden gingen we terug naar huis en bedachten een geniaal idee. Dichtbij zou een keo lake zitten en we wilden hier met ons goeie gedrag heen gaan fietsen. Maar iets te enthousiast want ons geweldige idee viel in duigen. Wanneer we dachten dat we er waren moesten we weer een stuk verder fiegsen. En daarbij moeten we niet vergeten te vertellen dat het paden met grind waren, we een zware tas bij ons hadden, het warm was en we enorm veel tegenwind hadden. Eenmaal bij de lske aangekomen konden we het strandje nket vinden dus hebben we in het gras gelegen. We hadden daarvoor dus helemaal niet zover hoeven fietsen wat dat konden we 'thuis' ook. Vooral de terugweg was bar en boos maar eenmaal thuis aangekomen werden we lekker verwend met ijsjes.Ondanks dat hebben we vandaag ontzettend veel lol gehad. 'S avonds zijn we naar een typisch Canadees country evenement geweest. Als je denkt dat je een fancy car hebt mag je door de straten gaan rijden. Hele families en vriendenkring komen daar heen om te kijken. Het was enorm gezellig en we hebben ervan genoten om in de Canadees cultuur ondergedompeld te worden. We zijn alleen niet met de auto er heen gegaan. De broer van Wilma, Christian heeft een motorbike dus dat wilden Friek en Caro wel proberen. Dus wij achterop bij hem met een mooie helm op. Het was echt te gek!! Deze heerlijke avond hebben we afgesloten met een donut bij Tim Hortons. Goodbye!

1. Opa Koos en oma Truus:
    9 juli 2016
    Wat schrijf je leuk over jullie belevenissen ,Caro ; begin weer nostalgisch te worden over
    mijn (zakelijke) bezoeken van destijds . Keep us posted !Rgds
  2. Tante Elriëtte:
    9 juli 2016
    Wat een lekkere meiden zijn jullie toch! Fietsen is gezond maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven! ;-)
    Maar in ieder geval hebben jullie veel lol gehad!
    Ik ga proberen om jullie reisverslag ook in Frankrijk te gaan lezen want vindt het heel leuk om jullie avonturen een beetje mee te maken!!
    Heel veel liefs! En een dikke knuffel!
  3. Tante Jopie:
    9 juli 2016
    Wat zullen jullie raar op je neus gekeken hebben aan het eind van de fietstocht. Denk je een mooi strandje te vinden en dan is het een stukje gras.
    Jullie moeders zullen straks genieten van jullie huishoudelijke capaciteiten!!
    Morgen een goede zondag toegewenst.