Een zonnige donderdag in Vancouver

29 juli 2016 - Vancouver, Washington, Verenigde Staten

Hallo allemaal! Donderdag was er weer zo'n één, een dag met een gouden randje. Wat hebben we genoten zeg! Vandaag stond Vancouver op de planning. Internet en de reisgidsen beloofden ons veel goeds over deze stad. En of ze gelijk hadden! 'S ochtends hebben we de auto zo'n 40 km van downtown Vancouver gepakeerd. Vervolgens hebben we de skytrain naar metrowtown genomen waar een huge van een shoppingmall is! Zo'n grote hebben we nog nooit gezien! Uiteraard hebben we eerst bij de Tim Hortens wat lekkers genomen waarna we wat zijn wezen winkelen. We hebben maar 1 verdieping kunnen bezoeken (wat al 3 uur tijd kosten omdat het zo groot is). Daarna zijn we met de skytrain verder gegaan naar Burrad waar we in hartje Vancouver uitkwamen. Vanaf daar hebben we de bus genomen naar Stanley park. Stanley parking een enorm groot, moooi park dat om de stad heen ligt en waar je heel leuk kan fietsen. Onze oer Hollandse geest kwam weer naar boven dus besloten we fietsen te huren om fietsend Vancouver te gaan ontdekken. En of dat een goed idee was! We hebben een prachtig fietspad gevolgd wat ons langs Vancouver heen leidde. En wat is Van over groot! Het bestaat uit allemaal eilanden die weer verbonden zijn met bruggen en toch weer 1 stad vormen. Het is prachtig want de stad ligt eigenlijk in de stille oceaan en de groene bergen op de achtergrond maken het plaatje compleet. Inmiddels was de temperatuur ook gaan stijgen en heb we ons een lekker ijsje genuttigd. Daarna hebben we de trein en bus weer naar de auto genomen en zijn we weer naar huis gereden. 'S avonds hebben we met de oude mensjes van de kerk die in het bejaardentehuis zitten wat psalmen gezongen en een lekker taartje gegeten. Na deze lange, vermoeiende maar ook zo'n leuke dag wilde het slapen ook wel lukken ;) Vandaag doen we een dagje rustiger aan want morgen staat er een lange dag naar het westelijkste puntje van heel Canada te wachten: Vancouver island! Liefs the Dutchies

1. Teunie B:
    Nou nou dames
    Het houdtniet op
    Spannende verhalen en morgen naar t verste puntje v Canada
    T ga jullie goed..!
  2. Mama Schimmel:
    29 juli 2016
    Ha lieve meiden, wat een prachtige dag hebben jullie gehad!! We zijn heel benieuwd naar de foto's! Vandaag lekker relaxen en dan morgen hopelijk weer een heel bijzondere dag! Veel plezier nog even........ Het duurt niet zo lang meer voordat de koffers gepakt moeten worden. Hier kijken we er naar uit om jullie weer te ontmoeten Liefs en dikke kus van mama
  3. Roos:
    Heey dutchies,
    Wat een gave verhalen elke keer, ik geniet van ze allemaal en heb der nog geen één gemist. Ik merk dat jullie er erg van genieten en dat verdienen jullie ook zeker. Geniet nog van het laatste weekje. Have fun darlings
  4. Marlies:
    30 juli 2016
    Heej leukerds!;)
    Echt super gaaf die verhalen! Wat lijkt me dat een gave stad zeg!

Geniet ervan op Vancouver Island!

Dikke knuffel
  5. Rachel:
    30 juli 2016
    Hee dutchies,

Wat hebben jullie tot nu toe toch al veel meegemaakt! En natuurlijk lees ook ik al jullie verhalen en wat ben ik toch eigenlijk jaloers :) Ga nog heel veel genieten van de laatste dagen daaro have fun!

Heel veel liefss uit t verre Hoevelaken Rachel