Dag 8

13 juli 2016 - Lethbridge, Canada

Een hele goede dag allemaal! We hebben vandaag weer een fantastisch leuke dag gehad. We zouden pas vanmiddag weggaan dus vanochtend hebben we rustig aangedaan. De vriendin van Wilma junior (leanne) zou ons een dagje vergezellen. Nadat ze ongeveer anderhalf uur te laat aankwam kon ons avontuur weer beginnen. Ze kwam met een grote jeep aangereden. Dus daar gingen we met z 'n vieren op naar het kartparcour in lethbridge. We hadden het geniaal idee bedacht om te gaan karten (wat we nog nooit gedaan hadden.). Nadat we op de helft van het aantal rondjes karten waren, moesten we stoppen omdat het ging regenen en de weg te nat werd. Dit werd wel goedgemaakt doordat we de volgende keer het aantal rondjes mogen rijden waar we voor betaald hadden. Dus deze rondjes waren 'gratis'. Als alternatief op het karten zijn we maar naar een shoppingmal in lethbridge gegaan. Ze hadden hier echt allemaal verschillende winkels en we wilden dat er zulke winkeltjes in Nederland waren! Ze hebben bijvoorbeeld ontzettende leuke kussens, lampen, potjes, mokken en kladboeken. Nadat we bepakt en bezakt de mal weer uitliepen zijn we lekker een pizza gaan eten bij 'two guys and a pizza', wat heerlijk was en goedkoop! 10 dollars p.p. (ong. 7 euro).Omdat onze geliefde Wilma het al de hele vakantie over cheesecake heeft gehad vonden we dat wel geschikt als toetje. Hiervoor zijn we weer naar een ander restaurant gegaan wat 'moco cabana' heet. En ja, de cheesecake is inderdaad heerlijk maar wat zaten we vol! We voelden ons alsof we nu ook tussen de canadese (dikke) mensen cultuur behoorden. Nou dat was onze dag alweer! We hebben weer erg genoten vandaag en donderdagavond wordt ons potje karten afgemaakt (de foto's komen dan ook pas van het karten) groetjes daar en heel veel liefs van ons

1. Mama Schimmel:
    13 juli 2016
    Geweldig meiden, het ziet er goed en lekker uit!! Dat kunnen die Canadezen wel! Maak je niet te druk om je eigen kilo's maar wel om die van je bagage!! Die wordt gewogen als je naar huis komt, jullie niet! Doeg, liefs en dikke kus van mama
  2. Oma:
    13 juli 2016
    Ik wist niet dat je zo ondernemend was.
    Kijk maar uit hoor.
    Ik ben weer benieuwd naar de foto's.
    Die kussenwinkel zou wat voor Marlene zijn die is dol op kussens.
    Dat zijn daar van die leuke hebben winkels.
    Maar allemaal wel veel groter dan hier denk ik.
    Nu fijne dag verder en tot de volgende keer met foto's .
    Liefs van oma.
  3. Irna bakker:
    13 juli 2016
    Je hebt gelijk hoor Anne, dacht ik ook al. Zo verleidelijk al die spullen. Wel leuk zoveel als jullie zien en beleven meiden.
    Groetjes, tante Irna
  4. Tante Jopie:
    13 juli 2016
    Hoi meiden, Zoek je nog een recept om cheesecake te maken als je thuis bent, dan kom je maar langs. Dat lijkt me nu leuk om op pad te gaan in een grote jeep! Ik ben net terug van een fietstochtje Amersfoort. Ik ben kletsnat geregend.
    Groetjes,
    tante Jopie